Dostava i reklamacije

Dostava Isporuka proizvoda ograničena na Republiku Hrvatsku i narudžbe ćemo primati isključivo za adrese u Republici Hrvatskoj. Isporuku robe po primitku potvrde o izvršenoj uplati vršimo putem Vlastite dostave za područje Zagreba, a za ostale regije putem dostavne službe .
Napomena: Molimo da prije uplate provjerite dostupnost robe !!! . Pošiljke teže od 25 kg šalju se na trošak kupca ili se naplaćuje tržišna vrijednost dostave. Vrijedi za cijelo područje Hrvatske.
Reklamacije Servis neispravne robe vrši se tek ukoliko je predočena sva dokumentacija dobivena uz uređaj ili komponente računala. Potrebno je opisati nastali kvar! Lažne reklamacije se naplaćuju ovisno o utrošenom vremenu za potvrdu ispravnosti. Jamstvo ne pokriva kvarove nastale nestručnim rukovanjem , djelovanjem više sile (udar groma, požari, poplave i sl.), mehanička oštećenja, istrošenosti, overclocking !!!. U slučaju da nije moguće izvršiti popravak ili zamjenu u razumnom roku pružamo mogućnost povrata novca.
Uz svaki reklamirani proizvod je potrebno napisati opis kvara, u protivnom se obračunava dijagnostika kvara!!!
Servis tel : 016552727 fax : 01 6529248 e-mail :  servis@zola.hr 
Radno vrijeme servisa/reklamacija: Pon-pet : 08:00-17:00